The Guild Clash...international edition.

2Next

Comments

  • THAI

    สงครามกิลด์

     

    พบกับฟีเจอร์กิลด์ปะทะกิลด์เป็นครั้งแรก เราได้ออกแบบสิ่งที่ไม่มีการจับเวลา สิ่งที่จะให้รางวัลแก่กิลด์ที่ร่วมมือกัน ด้วยรางวัลที่คุณพยายามคว้าได้ไม่ว่าคุณจะชนะหรือแพ้ กองทัพหน่วยรบของคุณนั้นสำคัญ แต่ที่สำคัญกว่านั้นคือการที่คุณต้องพยายาม เพราะหากรู้จักใช้อย่างมีกลยุทธ์ หน่วยรบของสมาชิกกิลด์ทุกคนล้วนสร้างความแตกต่างได้

     

    เรามีแผนการสำหรับองค์ประกอบเชิงกลยุทธ์เพิ่มเติมในอนาคต และนี่เป็นเพียงจุดเริ่มต้นเท่านั้น!

     

    คุณจะมีสิทธิ์เข้าร่วมในสงครามกิลด์ได้ก็ต่อเมื่อคุณมีหน่วยรบแต่ละสีอย่างน้อยสามตัว มีเลเวล 12 และเป็นสมาชิกกิลด์ กิลด์ต้องมีสมาชิกเข้าร่วมอย่างน้อยสี่คนเพื่อที่จะเริ่มทำสงคราม

    โครงสร้าง

     

    สงครามกินเวลานานสามวัน

     

    ●     วันเตรียมการหนึ่งวัน ให้คุณได้เลือกหน่วยป้องกันที่ไม่ซ้ำกันสามหน่วยและศึกษาศัตรูของคุณ คุณจะไม่เห็นหน่วยป้องกันของศัตรูจนกว่าจะได้เผชิญหน้ากันในการต่อสู้ สมาชิกกิลด์ที่ไม่เข้าร่วมในระยะเตรียมการจะไม่สามารถเข้าร่วมในการประชันยุทธ์ได้ AI จะเลือกหน่วยป้องกันให้สมาชิกกิลด์ที่ไม่ได้เลือกในระยะเตรียมการ

     

    ●     วันประชันยุทธ์สองวัน กิลด์ของคุณจะต้องร่วมมือกันพิชิตกิลด์ศัตรู

     

    การสร้างแมตช์มีองค์ประกอบหลายประการ ดังนี้ เลเวลฮีโร่รวม ซึ่งก็คือเลเวลฮีโร่ของทุกคนที่เข้าร่วมรวมกัน กับอันดับกิลด์ของคุณบนกระดานจัดอันดับดันเจี้ยนกิลด์ เลเวลฮีโร่รวมมีบทบาทสำคัญสำหรับกิลด์ส่วนใหญ่ และองค์ประกอบของกระดานจัดอันดับก็จะมีความสำคัญยิ่งขึ้นเมื่ออันดับของคุณยิ่งสูงขึ้น ปัจจัยสำคัญประการสุดท้ายในสำหรับการสร้างแมตช์คือจำนวนผู้เล่นที่เลือกจะเข้าร่วม หากคุณไม่สามารถเข้าร่วม ทางที่ดีที่สุดสำหรับกิลด์ของคุณคือการที่คุณไม่เข้าร่วมสงครามและเป็นผู้ชมเท่านั้น

     

    เมื่อวันประชันยุทธ์เริ่มขึ้น คุณจะได้สำรวจทกคนในกิลด์ศัตรูและเลือกคนที่คุณจะโจมตี (AI จะทำหน้าที่ป้องกันให้คุณหากกิลด์อื่นโจมตี คุณจะเป็นคนควบคุมความเคลื่อนไหวทั้งหมดขณะที่คุณโจมตี) คุณต้องพยายามลดเอ็มบลาของผู้เล่นคนนั้นลงให้เหลือศูนย์ ต่อให้คุณทำไม่สำเร็จในตาของคุณ คะแนนของผู้เล่นฝ่ายรับก็จะคงอยู่ในการโจมตีแต่ละครั้ง และจะไม่รีเซ็ต (ยกเว้นจะมีการกำจัดทั้งหมด ซึ่งเราจะอธิบายต่อในภายหลัง) ในฐานะผู้โจมตี คะแนนโจมตีของคุณจะรีเซ็ตหลังการโจมตีแต่ละครั้ง

    สมาชิกกิลด์แต่ละคนโจมตีได้เจ็ดครั้ง คุณจะใช้ทั้งหมดในคราวเดียวหรือจะค่อยๆ ใช้ตลอดการต่อสู้ซึ่งกินเวลาสองวันก็ได้ หน่วยรบของคุณจะเหนื่อยหลังการใช้งานเมื่อคุณเป็นฝ่ายโจมตี แต่หน่วยป้องกันของคุณจะไม่มีวันเหนื่อย

     

    เช่น ราทาทอสค์เริ่มต่อสู้โดยมีคะแนน 100 คะแนน คุณจะเริ่มประชันยุทธ์ด้วยการโจมตีราทาทอสค์ และสร้างความเสียหาย 75 คะแนนด้วยหน่วยรบสี่ตัวที่คุณเลือก หลังจากนั้น หน่วยรบเหล่านั้นจะเหนื่อยไปจนกระทั่งสิ้นสุดการประชันยุทธ์ และคุณจะมีการโจมตีเหลืออีกหกครั้ง ตอนนี้คุณสามารถโจมตีราทาทอสค์ต่อด้วยหน่วยรบใหม่สี่ตัว และพยายามจัดการเจ้ากระรอกคลั่ง... หรือจากไปแล้วปล่อยให้ราทาทอสค์เหลือคะแนน 25 คะแนน ให้สมาชิกคนอื่นในกิลด์ของคุณได้ลองจัดการ ขณะที่คุณต่อสู้กับราทาทอสค์ สมาชิกคนอื่นในกิลด์จะไม่สามารถโจมตีเขาได้ เมื่อคะแนนของราทาทอสค์เหลือศูนย์ หน่วยป้องกันลำดับที่สองของเขาจะปรากฏตัว เมื่อคุณกับเพื่อนสังหารราทาทอสค์ที่น่าสงสารได้สามครั้ง เขาจะตายจนกว่าทั้งกิลด์ของเขาถูกกำจัดทั้งหมด

     

    สมาชิกของกิลด์ที่ประสบความสำเร็จมากที่สุดต้องร่วมมือกันอย่างใกล้ชิดเพื่อตัดสินใจว่าใครควรโจมตีใครและเมื่อไหร่

     

    คุณต้องทำการดวลให้เสร็จเพื่อรับเครดิตสำหรับการดวลแต่ละครั้ง อย่าปิดเกมเด็ดขาด! ความเสียหายที่คุณสร้างได้จะหายไป (แต่คุณก็ยังจะได้รับเครดิตในการเข้าร่วม ดังนั้น หากสัญญาณ Wi-Fi ของคุณขาด อย่างน้อยคุณก็จะไม่พลาดรางวัลเมื่อสิ้นสุดสงคราม)





  • การเสริมความแกร่งและเวิร์ม

     

    การเสริมความแกร่งมีอยู่สองแบบ ได้แก่ การโจมตีและการป้องกัน (หรือที่เรียกอีกอย่างว่าเวิร์ม)

     

    กิลด์ของคุณมีระดับการป้องกันเบื้องต้นตามพลังหน่วยรบกิลด์ของคุณ ระดับการป้องกันทั้งหมดประกอบด้วยเครื่องชั่งและถังที่สามารถ "ตาย" ได้ในระหว่างแมตช์ ซึ่งหมายถึงการสตั๊น/ทำให้เป็นอากาศธาตุนานหนึ่งตาก่อนกลับ และคุณจะได้รับการป้องกันที่ดีขึ้น/มากขึ้นเมื่อระดับกิลด์ของคุณเพิ่มขึ้น ในเวลาเดียวกัน ความเสียหายทั้งหมดที่พวกมันได้รับตลอดระยะเวลาสงครามจะทำให้คะแนนระดับการป้องกันรวมของทีมที่เป็นเจ้าของลดลง

     

    การป้องกันขึ้นอย่กับกิลด์ หมายความว่าศัตรูของคุณจะเห็นการป้องกันเดียวกัน ไม่ว่าสมาชิกแต่ละคนจะแข็งแกร่งแตกต่างกันแค่ไหน

     

    ในฝั่งโจมตี "ระดับเวิร์ม" คือระดับส่วนตัวของแต่ละคน ระดับเริ่มต้นของคุณขึ้นอยู่กับพลังคอลเลกชันรวมของคุณ  คุณจะเสียคะแนนเวิร์มเมื่อคุณโจมตีผู้เล่นคนอื่น และเวิร์มของคุณได้รับความเสียหายในการดวล (เวิร์มจะได้รับความเสียหายก็ต่อเมื่อถูกโจมตีถึงเส้นเริ่มต้นภายในพื้นที่ตามสีของมัน)

     

    เวิร์มแต่ละตัวมีออร่าในสนาม และการรวมหน่วยรบภายในออร่านั้นจะให้ประโยชน์แก่คุณมากมาย เวิร์มตัวหนึ่งเป็นผู้รักษา และการรวมหน่วยรบในรัศมีออร่าของมันจะช่วยฟื้นฟูพลังชีวิตของเอ็มบลาบางส่วน เวิร์มอีกตัวเป็นหน่วยจู่โจม หากคุณอยู่ระดับล่างๆ ผู้โจมตีจะยิงกระสุน และเมื่อคุณระดับสูงขึ้น ผู้โจมตีจะปล่อยบอลเพลิง

     

     

     

    พลธนู

     

    คุณรู้หรือไม่ว่าเวิร์มจะมีประโยชน์ในโหมดฮีโร่ โดยสามารถป้องกันให้การต่อสู้ไม่ลากยาวจนเกินไปได้? สุดท้ายแล้วพลธนูก็สามารถทำสิ่งเดียวกันนี้ได้ในสงคราม แต่เฉพาะทีมที่เป็นฝ่ายรับเท่านั้น

     

    กำจัดจนหมด

     

    หากกิลด์ของคุณฆ่าทุกคนในกิลด์ฝ่ายตรงข้าม นั่นเรียกว่าการ "กำจัดจนหมด" กิลด์ฝ่ายตรงข้ามจะถูกรีเซ็ต และคุณสามารถพยายามฆ่าพวกเขาได้อีกครั้งเพื่อสะสมคะแนนก่อนสิ้นสุดการประชันยุทธ์ เพราะศัตรูจะได้รับหน่วยรบทั้งหมดกลับคืนมา และพลังชีวิตของพวกเขาจะรีเซ็ต คุณจะได้รับคะแนนระดับเวิร์มของคุณกลับคืนมา 20% เพื่อให้คุณไม่อ่อนแอเกินไปยามต่อสู้กับทีมที่รีเฟรชแล้ว พลธนูของพวกเขาก็จะอ่อนแรงลงเช่นกัน

     

    คะแนน

     

    รับคะแนนได้จากความเสียหายที่สร้าง ทุกครั้งที่ชนะการดาลและการประลอง ต่อไปนี้สิ่งที่คุณต้องทำเพื่อรับรางวัล

    * ต่อสู้ด้วยหน่วยรบสูงสุด 28 ตัวจากคอลเลกชันของคุณและสร้างความเสียหาย

    * ผู้เล่นระดับต่ำในกิลด์เข้าร่วม

    * ทำการดวลให้เสร็จ

    * ทำการประลองให้เสร็จ

    คะแนนรวมจากแต่ละกิลด์จะถูกนำมาเปรียบเทียบกัน และกิลด์ที่มีคะแนนสูงสุดจะเป็นผู้ชนะการประชันยุทธ์และได้รับหีบรางวัลไปครอง ทั้งสองกิลด์จะได้รับคะแนนในหีบสงคราม

     

    รางวัล

    รางวัลมีสามประเภทด้วยกัน

    รางวัลทั้งหมดเหล่านี้ขึ้นอยู่กับสิ่งที่เราเรียกว่า "การเข้าร่วม" การเข้าร่วมคือคะแนนที่คุณจะได้รับโดยการใช้การโจมตีในสงครามกิลด์แต่ละครั้ง เพิ่มการเข้าร่วมของให้คุณมากที่สุดโดยการการโจมตีทั้งหมด หากคุณใช้การโจมตีน้อยกว่าทั้งหมดที่มี คะแนนการเข้าร่วมของคุณจะลดลง รางวัลที่คุณอาจได้รับก็จะลดลงด้วย


    1: คุณจะได้รับรางวัลการดวลเมื่อสิ้นสุดสงคราม สำหรับสมาชิกทุกคนที่พ่ายแพ้ (อย่าลืมว่าศัตรูของคุณแต่ละตัวจะมีสมาชิกสามคน) ทั้งกิลด์จะได้รับรางวัล ไม่ว่ากิลด์ของคุณจะชนะสงครามร่วมกันในท้ายที่สุดหรือไม่ ตราบใดที่สมาชิกในกิลด์ของคุณชนะแมตช์ ทุกคนที่เข้าร่วมในสงครามจะได้รับรางวัล ต่อให้กิลด์ห่างไกลจากชัยชนะในอีเวนต์ทั้งหมดมาก การเล่นให้สุดฝีมือก็จะทำให้คุณได้รับรางวัล

    2: กิลด์ที่ชนะในสงครามแต่ละครั้งจะได้รับหีบรางวัล

    3: หีบสงคราม (ดูรายละเอียดด้านล่าง) คือหีบที่คุณจะได้รับเมื่อกิลด์ทำสงครามมากพอ กิลด์ที่ชนะจะได้รับคะแนนสงครามมากกว่ากิลด์ที่แพ้

    เนื้อหาของรางวัลแต่ละชนิดขึ้นอยู่กับเลเวลของฮีโร่

    สรุปคือ กิลด์ที่ชนะเมื่อจบสงครามจะได้รับรางวัลการดวล หีบรางวัล และคะแนนสำหรับหีบสงครามกิลด์ห้าคะแนน อีกทีมจะได้รับรางวัลการดวลและคะแนนหีบสงครามกิลด์หนึ่งคะแนน





  • หีบสงคราม

     

    หากกิลด์หนึ่งเอาชนะอีกกิลด์ได้ในการประชันยุทธ์ สมาชิกกิลด์ทุกคนที่เข้าร่วมจะได้รับสามสิ่งต่อไปนี้ หีบรางวัลขนาดเล็ก รางวัลการดวล และคะแนนหีบสงครามห้าคะแนน

     

    หากกิลด์หนึ่งแพ้ สมาชิกกิลด์ทุกคนที่เข้าร่วมจะได้รับรางวัลการดวล และคะแนนหีบสงครามหนึ่งคะแนน

    คะแนนหีบสงครามคืออะไร?

     

    คะแนนเหล่านี้เป็นของกิลด์ ไม่ใช่ของสมาชิกคนใดคนหนึ่ง หากคุณเปลี่ยนกิลด์ คะแนนของคุณจะไม่ตามคุณไปด้วย

     

    เมื่อกิลด์สั่งสมคะแนนถึง 20 คะแนน หีบสงครามจะปลดล็อก ในหีบสงครามมีอะไร? เนื้อหาในหีบแตกต่างกันโดยขึ้นอยู่กับสองปัจจัย

     

    -       เลเวลฮีโร่

    -       การเข้าร่วม

     

    ยิ่งคุณเข้าร่วมมาก รางวัลก็ยิ่งดี สิ่งนี้ไม่เกี่ยวกับจำนวนความเสียหายที่คุณสร้างหรือไม่ได้สร้าง สิ่งเดียวที่สำคัญคือการที่คุณโจมตี

     

    เลเวลฮีโร่ของคุณเป็นตัวกำหนดรางวัลที่ดีที่สุดที่คุณอาจได้รับในหีบสงคราม ผู้เล่นเลเวลสูงจะได้รับรูนินกับอัญมณีปรัมปราเลเวลสูง

     

    สมมติว่าคุณ เอลซ่า กับราทาทอสค์อยู่ในกิลด์เดียวกัน เป็นกิลด์ที่ชนะสงครามสี่ครั้งติดต่อกัน และตอนนี้คุณพร้อมที่จะปลดล็อกหีบสงครามใบแรก คุณมีเลเวล 31 เอลซ่ามีเลเวล 29 ส่วนราทาทอสค์มีเลเวล 15 ด้วยเหตุผลใดก็ตาม คุณโจมตีเจ็ดครั้งในสงครามครั้งแรก ห้าครั้งในสงครามครั้งที่สอง หกครั้งในสงครามครั้งที่สาม และเจ็ดครั้งในสงครามครั้งที่สี่ รวมเป็น 25 ครั้ง เอลซ่ากับราทาทอสค์ต่างโจมตีครบ 28 ครั้ง ในบรรดาพวกคุณสามคน เอลซ่าจะมีโอกาสได้รับรางวัลที่ดีที่สุดมากกว่า เพราะมีคะแนนการเข้าร่วมดีกว่าคุณ แต่พวกคุณทั้งคู่จะสามารถเข้าถึงตัวเลือกเลเวลสูงสุด แต่ราทาทอสค์ที่น่าสงสารจะทำไม่ได้ เพราะราทาทอสค์มีเลเวลต่ำเกินกว่าที่จะได้รับไอเท็มปรัมปรา

     

     

    เช่นเดียวกับฟีเจอร์ใหม่ๆ ทั้งหมดของเรา เราตั้งตารอฟังความคิดเห็นและประสบการณ์การของคุณเมื่อฟีเจอร์นี้เปิดให้บริการ





  • TURKISH

    Lonca Çarpışması

     

    Bu metin, yeni bir loncaya karşı lonca özelliği hakkındaki ilk izlenimlerimizi açıklıyor. İçinde sayaçlar olmayan, takım çalışmasına öncelik veren loncaları ödüllendiren ve kazansanız da kaybetseniz de uğruna çaba sarf edilecek ödüllerin bulunduğu bir özellik tasarladık. Yaratık ordunuzun etkisi var ama önemli olan şey başarmayı denemeniz: Stratejik bir şekilde kullanıldığında her lonca üyesinin ekibi bir fark yaratabilir.

     

    Gelecekte bu özellik için ek stratejik unsurlar eklemeyi planlıyoruz, bu sadece başlangıç!

     

    Her renkten en az üç yaratığa sahipseniz, 12. seviyedeyseniz ve bir loncanın üyesiyseniz Lonca Çarpışmasına katılmaya uygunsunuz. Çarpışma başlatabilmek için loncada çarpışmaya katılan en az dört kişi olmalı.

    Düzen

     

    Bir Çarpışma üç gün sürer:

     

    ●     Üç eşsiz savunma ekibi seçip rakiplerinize göz atabileceğiniz bir hazırlık günü. Rakibinizin savunma ekiplerini, çarpışmada onlarla karşılaşana kadar göremezsiniz. Hazırlık aşamasına katılmayan lonca üyeleri, bu zorluğa katılamaz. Hazırlık aşamasında seçim yapmayan lonca üyelerinin savunma ekiplerini yapay zeka belirler.

     

    ●     Loncanızın rakip loncayı yenmek için birlikte çalışacağı iki zorluk günü.

     

    Eşleştirme konusunda birkaç faktör var: Katılan herkesin Kahraman Seviyelerini toplayarak elde ettiğimiz toplam Kahraman Seviyesi değeri ve loncanızın Lonca Zindanı liderlik tablosundaki konumu. Çoğu lonca için toplam Kahraman Seviyesi değeri daha büyük bir rol oynar ve sıralamanız ne kadar yüksek olursa liderlik tablosu faktörü de o kadar daha etkili olur. Eşleştirmenin son önemli faktörü de katılan oyuncu sayısıdır. Dahil olamayacaksanız loncanız için yapabileceğiniz en iyi şey çarpışmaya katılmamak olur, izleyici olabilirsiniz.

     

    Zorluk günleri başladığında düşman loncasındaki herkesi dikkatlice inceler ve saldıracağınız hedefi seçersiniz. (Diğer lonca saldırdığında savunmanızı yapay zeka oynar. Siz saldırırken, tüm hamleleri siz kontrol edersiniz.) Amacınız, o oyuncunun Embla'sını sıfır puana düşürmek. Kendi turunuzda bunu başaramasanız bile savunma yapan oyuncunun puanı saldırıların arasında sıfırlanmaz ve bir önceki değerden devam eder (bir silip süpürme durumu olmadığı sürece, ileride bunu açıklayacağız). Bir saldırgan olarak her saldırıdan sonra sağlık puanınız sıfırlanır.

    Her lonca üyesinin yedi saldırı hakkı vardır. Tüm saldırı haklarınızı tek seferde kullanabilir veya iki savaş gününe yayabilirsiniz. Saldırı yaparken yaratıklarınız yorulur ama savunma ekipleriniz hiçbir zaman yorulmaz.

     

    Diyelim ki Ratatosk 100 puanla başladı. Zorluğa Ratatosk'a bir saldırı yaparak başlıyorsunuz ve seçtiğiniz dört yaratıkla 75 puanlık hasar veriyorsunuz. O yaratıklar zorluğun sonuna kadar yorgun kalır ve sizin de geriye altı saldırı hakkınız kalır. Dört yeni yaratıkla Ratatosk'un peşine düşüp o çılgın sincabın işini bitirmeye çalışabilirsiniz ya da o kalan 25 puanlık kısmı loncanızdan başkasının halletmesi için bırakabilirsiniz. Siz Ratatosk ile savaşırken loncanızdan kimse ona saldıramaz. Ratatosk'u sıfıra indirdiğinizde onun ikinci savunma ekibi ortaya çıkar. Arkadaşlarınızla birlikte zavallı Ratatosk'u üç kere öldürdüğünüzde Ratatosk, onun tüm loncası silip süpürülene kadar ölü kalır.

     

    En başarılı loncaların üyeleri, kimin ne zaman kime saldıracağına yakından iş birliği yaparak birlikte karar verir.

     

    Her düelloda puan kazanmak için düelloyu tamamlamalısınız. Oyunu kapatmayın! Verdiğiniz hasar kaydedilmez. (Tabii yine de _katılım_ puanlarını kazanırsınız, yani örneğin internetiniz giderse en azından Çarpışmanın sonunda bu puanları kazanmış olacaksınız.)

    Tahkimatlar ve Ejderler

     

    İki tür tahkimat vardır: savunma ve hücum (bunlara Ejder de denir).

     

    Loncanız, yaratık gücüne göre belirlenen bir başlangıç savunma kademesine sahiptir. Tüm savunma kademelerinde, maç sırasında "öldürülebilen" mancınıklar ve variller bulunur (geri dönmeden önce bir turluğuna sersemletilmiş/uhrevi olurlar). Loncanızın kademesi arttıkça bunlardan daha fazla/daha iyi olanlar belirir. Perde arkasında şu şekilde bir mekanik vardır: Çarpışma sırasında onlara verilen tüm hasar, onların sahibi olan takımın toplam savunma kademesi puanlarını azaltmada rol oynar.

     

    Savunmalar loncaya göre belirlenir, yani üyeler bireysel olarak ne kadar güçlü veya güçsüz olsa da düşmanlar aynı savunmaları görür.

     





  • Hücum kısmındaki "Ejder Kademeleri" kişiseldir. Başlangıç kademeniz, toplam koleksiyon gücünüze göre belirlenir.  Diğer oyunculara saldırdıkça ve düellolarda Ejderleriniz hasar aldıkça Ejder puanları kaybedersiniz. (Ejdere hasar verilmesi için hasarın yaratıkları ve engelleri aşarak renkli bölgede ejdere isabet etmesi gerekir.)

     

    Her ejderin sahada bir aurası vardır, yaratık birimlerini bu auraların içinde bir araya getirmek size avantajlar sağlar. Bir Ejder şifacıdır, birimleri onun aura menzilinde bir araya getirmek Embla'nın sağlık puanlarının bir kısmını yeniler. Diğer Ejder bir saldırgandır. Düşük kademelerde saldırgan bir mermi atar, yüksek kademelerde yeni saldırganınız bir ateş bombası atar.

     

     

     

    Okçular

     

    Kahraman modunda savaşların çok uzun sürmesini engellemek için Ejderlerin yardıma geldiğini biliyorsunuz, değil mi? Çarpışmada da okçu aynı rolü oynar, fakat sadece savunma yapan takım için.

     

    Silip Süpürme

     

    Loncanız rakip loncadaki herkesi öldürdüğünde bu duruma "silip süpürme" denir. Rakip lonca sıfırlanır ve siz de zorluk bitmeden önce puanlarınızı artırmak için onları tekrar öldürmeyi deneyebilirsiniz. Rakiplerinizin tüm yaratıkları geri geleceği ve hepsinin sağlık puanları sıfırlanacağı için siz de Ejder Kademesi puanlarınızın %20'sini geri kazanırsınız. Böylece onların yenilenen takımlarına karşı güçsüz olmazsınız. Rakibinizin okçusu da zayıflatılır.

     

    Puan

     

    Verilen tüm hasar, kazanılan her Düello ve kazanılan her Müsabaka karşılığında puan elde edilir. Bunun amacı aşağıdaki davranışları ödüllendirmektir:

    * Koleksiyonunuzdan 28'e kadar yaratıkla çarpışmaya girmek ve hasar vermek

    * Loncadaki düşük seviyeli oyuncuların çarpışmaya katılması

    * Bir Düelloyu tamamlamak

    * Bir Müsabakayı tamamlamak

    Her loncanın toplam puanı karşılaştırılır ve en yüksek puana sahip olan lonca, Zorluğu kazanarak bir ödül sandığı elde eder. İki lonca da Çarpışma Sandıkları için puan kazanır.

     

    Ödüller

    Üç ödül türü vardır.

    Bu ödüllerin tümü, "katılım" dediğimiz bir faktöre bağlıdır. Katılım, her lonca çarpışmasında saldırı haklarınızı kullanarak elde ettiğiniz bir puan türüdür. Tüm saldırı haklarınızı kullanarak en yüksek katılım puanını elde edersiniz. Tüm saldırı haklarınızı kullanmazsanız katılım puanınız azalır ve böylece elde edebileceğiniz ödüller de azalır.


    1: Çarpışmanın sonunda düello ödülleri elde edersiniz. Yenilen her kadro için (her rakibinizin üç kadrosu var) tüm loncanız bir ödül kazanır. Loncanız zorluğun sonunda Çarpışmanın tümünü kazansa da kaybetse de bu ödülleri elde edersiniz. Loncanızdan bir üye, zorluk sırasında bir maç kazandığı sürece Çarpışmaya katılan tüm üyeler bir ödül kazanır. Lonca tüm etkinliği kazanmayı başaramasa bile elinizden geleni yapmak ve çabalamak size ödül kazandırır.

    2: Çarpışmaları kazanan loncaya verilen bir ödül sandığı vardır.

    3: Çarpışma Sandığı (aşağıda detaylar mevcut) tüm lonca yeterince çarpışma puanı kazandığında verilen bir sandıktır. Kazanan bir lonca, kaybeden bir loncadan daha fazla çarpışma puanı kazanır.

    Ayrıca her ödülün içeriği, Kahraman Seviyesine de bağlıdır.

    Yani kısaca, Çarpışmanın sonunda çarpışmayı kazanan lonca; düello ödülleri, bir ödül sandığı ve Lonca Çarpışması Sandığı ilerlemesine yönelik beş puan kazanır. Diğer lonca, düello ödülleri ve Lonca Çarpışması Sandığına yönelik bir puan kazanır.

     


  • Çarpışma Sandıkları

     

    Zorlukta bir lonca diğer loncayı yenerse katılan her lonca üyesi üç şey kazanır: Küçük bir ödül sandığı, düello ödülleri ve Çarpışma Sandığı ilerlemesine yönelik beş puan.

     

    Bir lonca kaybederse katılan her lonca üyesi, düello ödülleri ve Çarpışma Sandığı ilerlemesine yönelik bir puan kazanır.

    Bu Çarpışma Sandığı puanları ne işe yarıyor?

     

    Bu puanlar bireysel oyunculara değil, loncaya aittir. Lonca değiştirirseniz puanlarınız eski loncada kalır.

     

    Bir lonca 20 puan topladığında Çarpışma Sandığının kilidi açılır. Çarpışma Sandığında ne var? Sandığın içeriği, iki faktöre göre değişiklik gösterir:

     

    -       Kahraman seviyesi

    -       Katılım puanı

     

    Ne kadar etkin bir rol oynarsanız ödüller de o kadar daha iyi olur. Bunun ne kadar hasar verdiğinizle hiçbir ilgisi yoktur, önemli olan tek şey saldırmanız.

     

    Kahraman seviyeniz, Çarpışma Sandığında muhtemel en iyi ödülleri belirler. Yüksek seviyeli oyuncular, daha yüksek seviyeli rüninler ve Mitolojik değerli taşlar kazanabilir.

     

    Diyelim ki siz, Elsa ve Ratatosk aynı loncadasınız ve bu lonca üst üste dört Çarpışma kazanmış, ilk Çarpışma Sandığınızın kilidini açmaya hazırsınız. Siz 31. seviye, Elsa 29. seviye ve Ratatosk 15. seviyede. Siz herhangi bir sebepten dolayı ilk Çarpışmada yedi defa saldırmışsınız, ikincide beş defa, üçüncüde altı defa ve dördüncüde yedi defa, yani toplamda 25 saldırı. Elsa ve Ratatosk'un ikisi de toplamda 28 defa saldırmış. Üçünüz arasından Elsa'nın muhtemel en iyi ödülleri kazanma şansı daha yüksektir, çünkü onun katılım puanı sizinkinden daha yüksek. İkiniz de yüksek seviyeli seçeneklere erişebilirsiniz fakat zavallı Ratatosk'un seviyesi Mitolojik ödüller kazanmaya yetmediği için o yüksek seviyeli seçeneklere erişemez.

     

     

    Tüm yeni özelliklerimizde olduğu gibi bu özelliğimiz yayınlandığında da oyuncularımızın geri bildirimlerini ve deneyimlerini duymak için sabırsızlıkla bekliyor olacağız.


Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Leaderboard